Fantastiska dag

Kan inte annat än älska den här dagen, och njuta över den här dagen. Förutom bra pass på hästisarna imorse så fick jag mina studentpresenter från min bror på förmiddagen. Han skämde bort mig rejält med lite redskap till köket (typ slevar, stekspade osv), en superfin karaff, en jordglobslampa (snacka om barndomskänsla på den!!) och en superfin salladsskål, som passar bättre till popcorn än sallad ;) så nöjd och glad <3

Spenderade sedan dagen men Olivia vilket även det var himla mysigt! Började med att luncha på Joans i Vingåker innan vi tog ett varv inne på outlet. Fick faktiskt med mig ett par nya skor hem, det var välbehövligt kan jag säga er. Sköna och snygga!! Från New balance.

Ble därefter såklart en tur in på delicato outlet också (hehe) och köpte lite godsaker innan vi åkte hem till mig.

Nu har jag precis varit en sväng på jobbet och planerat passet imorgon och handlat. Tog mig även i kragen och köpte "plättar i luften", en blomma eller växt kanske det är. Har suktat efter dom i flera månader hahaah men nu var det dags. Hoppas jag kan hålla dom vid liv bara ;) kaktusarna lever än så länge men vi får väl se nu med en "riktig" blomma hur det går. Se så fin den är, enkel men riktigt fin tycker jag. Älskar den där krukan också, den hade jag dock sedan innan :)

Nu ska det städas och tvättad lite innan mamma äntligen kommer hem! Nog för att det är lite skönt att vara ensam, men har saknat henne och nu är det på tiden hon kommer hem :D