Ruttnar bort

Jobbar jobbar och jobbar och har knappt tid till annat. VÄRDELÖST måste jag säga. Har blandade känslor om vad jag vill göra, men att nästan jobba heltid fungerar inte just nu för mig, isåfall får det innehålla häst om det ska va ett heltidsarbete hehe ;) Vill spendera så mycket mer tid i stallet än vad jag gjort sedan studenten tråkigt nog. Men det ska det bli ändring på!! 
 
 
Har precis anmält mig och Ellie till en tävling, WOHOO!!!!! Fyfan vad det ska bli roligt. Känner inte igen mig själv utan att få vara i stallet hela dagarna och träna och tävla. Nog för att det bara är en LC, men ändå, tävling som tävling :D 
 
Idag köpte jag dessutom två böcker, hör och häpna haha! Frågan är när jag ska hinna läsa dom men det löser sig nog ;) Köpte Fredrik Eklunds bok "SÄLJ!" och sedan Jojo Moyes fortsättning påå Livet efter dig, nämligen "arvet efter dig". Lästa den första boken under förra sommaren och såg filmen för ett par veckor sedan när den kom ut. Ska bli spännande att se om tvåan är lika bra som den första boken :) Är dock just nu mest exalterad över "Sälj!", haha. Och jag hoppas den kan ge mig lite tips och idéer på hur jag kan tänka. Har bara läst inledningen och bara den var GRYM, så det blir spännande att se hur det fortsätter. 
 
 
Idag har jag faktiskt varit ledig. Fruktansvärt skönt men jag har varit så himla slut i både kropp och knopp. Tog en promenad och sedan brunch med Eriks syster Anna innan jag åkte hem. Har sedan planerat skiftet inför imorgon och onsdag och sedan fått i mig lite mer mat i magen. Nu ska jag äntligen få gå ut till mina kära hästar <3