JUL IGEN

Hej och hå och så kom julen även i år!  


Fram till igår kväll (23) har allt verkligen gått i ett, det lär det göra idag med, men har inte haft någon julkänsla alls förens till igår kväll. 

Jobbade till 16 och därefter fort som tusan hem, mocka, fixa mat till hästarna innan jag åkte för att fira jul med Eriks familj. Då kom minsann julstämningen!! 

Det var verkligen supermysigt, god mat, och så fick jag även så fina paket!! Min älskling skämde bort mig rejält med bland annat ett par timberland kängor!!!! Världens bästa ❤️❤️ fick även ett superfint schabrak som jag suktat efter sedan jag såg det i friends... Även en luva och ett pannband, nu jäklar kommer Fanni bli snygg 🌟

I skrivande stund har hästarna nyss kommit ut och det är daga att mocka och göra stallet fint dagen till ära innan julfirandet drar igång här hemma :D 


Måste även lite snabbt tillägga att Fanni och jag gjorde vår absolut bästa träning i onsdags för Evelina. Hon var så genomsläpplig och lugn och helt fantastiskt!!! Så roligt när det händer grejer och vissa svåra grejer släpper! ❤️

#1 - Ellen - tävlingsryttare

Så fin vovve!