Andrum

Dagarna fullständigt flyger iväg och är fullspäckade. Denna vecka börjar jag 07 istället för 06, underbart då jag gått upp 05 istället för 04.30, tagit ut hästarna, mockat och fixat höpåsar och nu har jag ändå 17 min tillgodo!! Helt fantastiskt att inte stressa eller känna sig jäktad varenda minut.

Var så skönt att få vara ledig i lördags, träffade några från min gamla klass också på kvällen vilket var riktigt trevligt!! Känns som man satt i skolbänken med dessa igår, men samtidigt känns det långt bort. Hann dessutom med att rida i dagsljus(!!!), helt fantastiskt. Igår (söndag) var de dags för jobb igen, men de gick bra trots lite trötthet faktiskt.

Denna vecka är jag ledig på tisdag och jobbar bara halvdag på fredag så det ska bli riktigt skönt! Hoppas jag hinner ta ikapp lite som kommit efter här hemma.

Ikväll väntas träning för Klaas!!!! Ska bli så himlans roligt! Inte tränat för honom sedan i typ maj? Så det är verkligen på tiden! Fre-lör ska vi dessutom vara med på en helgkurs för Ann-Sofie Oskarsson, ska bli väldigt roligt att se hur det passar mig. Kul vecka med mycket bra träningar att se fram emot!

Fina Fanni 🌟 har lite svårt att bestämma mig om hon passar i den där nosgrimman eller inte... En enfärgad tror jag passar bättre med tanke på hennes bläs då den tar ganska mycket uppmärksamhet, men samtidigt är ju det här tränset såå snyggt...