Höstig måndag

Verkar som att hösten har kommit nu med regn både igår och idag. Lite mysigt är det ändå, och eftersom det sägs att det ska bli fint resten av veckan känns det inte allt för tungt att det regnar idag ;)

Blev i fredags inringd på jobb måndag och onsdag denna vecka, perfekt när jag inte än bestämt vad jg ska göra med livet haha. Då hinner jag med att både jobba lite och få in lite pengar samt att jag hinner med att fixa lite hemma som blivit framskjutet. Har bland annat Tagit tag i körkortet (ska ta BE, tungt släp, så jag får dra hästarna) och sedan började vi igår med att rensa ogräs runt ridbanan. Usch vad mycket skit det vuxit upp!! Bara att ta lite i taget så det blir gjort innan det växer ännu mer.

Från det här....
Till det här!! Snacka om skillnad.

Även staketet ska jag måla innan det blir för kallt, så måste skynda på lite med ogräset så det är färdigt först då det är ogräs som ligger emot staketet. Blir inte bra att måla in växterna i staketet tycker jag inte haha. Bara igår gjorde vi ungefär 20m. Så tar man en liten snutt varje dag går det ganska fort ändå.