Lysande

Hade tänkt använda rubriken "Måndag igen" men när det kom upp olika förslag på rubriker som jag använt tidigare såg jag att den rubriken redan blivit använd för många gånger haha. 
 
Varit en väldigt fram och tillbaka dag idag redan och än är den inte slut. Först varit i skolan sedan en sväng till tandläkaren i Eskilstuna sen tillbaka till skolan och nu sitter jag faktiskt kvar här medan alla andra har gått hem. SKa jobba 16.45-20 så då kändes det onödigt att åka hem och inte hinna göra något. Bättre att då sitta kvar och försöka använda tiden till något av värde så att säga. Har fått klart en inlämning iallefall och har endast en fråga kvar på en annan inlämning. Orkar dock inte ta tag i den nu, haha, så ska ta och plugga lite matte sista tiden som är kvar innan jag ska jobba.
 
När jag kommer hem är det hästarnas tur att få uppmärksamhet och motion, stallet gjorde jag klart imorse så det är skönt att något är klart iallefall :) 
 
 
Spiran vilade igår och Ellie red jag ett litet kort pass på på ängen. Det var så himla härligt och hon var så cool även fast hon var pigg, underbart! :D En liten kort film, ganska mörk men men om ni ändrar så ni kollar i HD så borde ni se lite iallefall! hon var så himla fin! <3