Kondition!

Godkväll! 
 
Idag var jag ute med Ellie och körde ett riktigt ordentligt konditionspass. var ute i ungefär 1h och 40 min totalt! Körde lite hårdare intervaller idag än tidigare för att börja trappa upp träningen ännu mer. Hon kändes riktigt fin och jobbade på bra, och även fast hon var väldigt trött så fixade hon det galant med några korta ruscher också. Vi letade även på en väg så vi inte behöver rida över en gård som man rider förbi. Hittade en liten väg där vi fick leka bergsklättrare, men det gick så bra så och Ellie skötte det fin fint! 
 
Här fick vi ta och kliva upp, ser inte så brant ut på bilden nu ser jag, men det var det allt! 
 
 
Acorat fick sig en välförtjänt vilodag idag och kommer få ta det lite lugnare under helgen, det behöver han! :) 
 
 
Under kvällen var jag inne i stan och kollade när musikklasserna hade vårkonsert med brudisarna. Mycket trevligt och kul var det, konstigt dock att sitta och titta på istället för att stå på scenen men samtidigt lite skönt. Kul iaf att  vara "tillbaka" till tallås för en kväll, absolut den bästa skolan jag gått på utan tvekan! 
 
 
 
 
Upp och ner och otroligt fabulösa. Ursäkta för de dåliga bilderna.