Gårdagen

Hej!

Har verkligen ingen tid till nånting nu känns det som, jätte hemskt men så är det..

Red båda pollarna igår också, skrittade först ut en sväng på Ramona sen red jag på ängen. Lät henne springa av sig lite innan jag jobbade henne för hon hade ganska så mycket energi i sig. Hon var fin och jag är nöjd! :)

Ellie skrittjobbade jag på banan lite. Provade trava lite och det kändes bra, så bara för att kolla tog jag en jätte liten galopp i båda varven. Jag kunde inte känna något men för att vara på den säkra sidan så tar vi ut en veterinär idag så jag får svar på om jag ska rida henne eller inte och lite så ;)

Dock har hon världens snyggaste bandage helt klart! Ni kan väl gissa vad det är för färg? ;)

Nu sitter jag och pluggar in i det sista. Har so prov nu direkt på morgonen, hua! Jobbigt men det ska bli riktigt skönt att få det gjort! Ska även bli trevligt å komma tillbaka till skolan och träffa alla även fast alla prov och läxor tar kol på mig.

Vi hörs! PUSS