TGI FRIDAY

Äntligen fredaaaag!! Eller något i den stilen. Veckan har ändå gått ganska så fort, även fast den på ett sätt varit seg, men vad spelar det för roll nu när det är helg? nada. 
 
 
Hade en otroligt underbar kväll igår med Olivia. Så himla skönt att bara kunna sitta och snacka, skratta och allt vad man nu gör. Ätande utav Tacos, wienerbröd och chips blev det också, och sen en film på det. underbart. Så himla tomt utan Olivia (och de andra) i skolan, men det funkar ändå. 
 
Nu har jag precis kommit hem från skolan. fått pages och allt dedära att funka på datorn också så nu börjar vi köra igång. massor av plugg har jag med mig hem också tills nästa vecka så det är bara att plugga på. Hade en svenska "redovisning" idag och det gick väll helt okej ändå... hatar att prata inför klassen, och när man inte känner klassen än gör ju saken bara värre. jaja, det löste sig ju ändå ganska så bra. 
 
 
Nu ska jag ta och fixa något att äta ionnan jag beger mig ut och rider hästarna. (tror förövrigt inte att jag skrev igår om hur det gick att rida men det gick riktigt bra! Ramona var otroligt fin, red igenom programmen inför helgen och det kändes riktigt bra! Ellie vilade). Idag ska båda hästarna ridas ut en liten sväng innan jag beger mig till fadern en la huvudstad. Är bara där till imrogon eftersom jag ska tävla på söndag! 
 
ha de gött! 
 
en super sexig phootbooth bild får ni på det också! puss!