Sten

Godmorgon!

Var hur trött och svag som helst igår efter träningen, mina ben typ skakade och mina ögon höll på att slockna, så det var bara att direkt gå till sängs och sova.

Träningen med Ramona gick riktigt riktigt bra!! Bara jag som måste lära mig rida ordentligt! Jag har jätteproblem med när jag ska göra bakdelsvändningar/framdelsvändningar och slutor. Men på slutet utav träningen Fick jag till det!! :D gjorde en "perfekt" sluta, satan vad fin hon var i den!!

Hon blev riktigt lösgjord utav denna träning och hon var såååå fin!! Ländes verkligen super bra! :Dnågot som var mindre skönt var att jag använde mina nya stövlar för första gången. Herregud ni dressyrryttare, att nu står ut med att det gör jätte ont i knävecket av dom! Vill man vara fin får man lida pin tänker jag på, så jag biter ihop och kör på ändå och hoppas att de sjunker lite när de blivit mer använda ;)

Nu ska jag gå ut och ta ut hästarna, idag är det även torsdag (ÄNTLIGEN) vilket betyder att vi får våra datorer kl 9 på morgonen, tjoho!! Senare idag sen åker jag till Olivia för en sleepover, fy vad jag har längtat efter min älskling! <3

Ha en bra dag! Puss!