Mot en bättre blogg

Hej! 
 
Nu ni, kommer jag kunna uppdatera mycket oftare och bättre än tidigare för imorse fick vi våra efterlängtade datorer! Det ryktades om att vi skulle få en AIR istället för en PRO och att det var därför som det dröjt, men icke :( lite surt då jag hellre hade velat haft en AIR men jag klagar inte!! är överlycklig att jag har en Mac överhuvudtaget! :D 
 
Vi fick sluta tidigare från samhällskunskapen då min grupp är klara för redovisningen nästa vecka. Måste bara säga att jag är riktigt nöjd med våran grupp, bra samarbete och helt enkelt en grym grupp! :D eftersom vi inte ska redovisa förns nästa vecka och är klara så behöver vi inte ha den lektionen imorgon så då flyttar vi engelskan så vi slutar vid halv två istället, sköööönt! 
 
 
Nu ska jag sticka ut och rida och fixa stallet innan det är dags att åka in till min kära dejt som väntar inne i staden på mig. Denna torsdag är ju bara för bra! 
 
Puss! 
 
love ya <3
 
#1 - Oliva

min alldelles egna dejt, LOVE YOU <3

Svar: :* <3
Elise Vognild