Gårdagens ridning

Hej!

Var så satans trött igår efter jag ridit så jag orkade inte blogga... Ledsen för det!

Statistiken var även på topp igår! Snacka om att man blir taggad och motiverat när det händer! :D

Red iaf ut på Ramona en liten sväng och hon kändes mycket piggare än vad hon gjorde förra veckan vilket var otroligt skönt! Men det är fortfarande något som spökar när jag ska fatta galopp så den skiter vi i helt och hållet fram till torsdag! :) ❤


På kvällen sen fick jag en halvtimmes träning för Stina! Jag behöver verkligen komma igång i min ridning så det är bara träna träna träna för så många som möjligt nu! :) Ellie var iaf super fin, och jag fick verkligen den där aha-upplevelsen, speciellt i galoppen :D och det är galoppen vi behöver jobba på för traven är jättefin just nu :) riktigt nöjd och på slutet jobbade hon på ordentligt istället för att bara korta ihop sig ;) riktigt riktigt nöjd! ❤


Ang. Den där "videobloggen" eller va man ska kalla det, HAHA.... Jag gjorde den endast väldigt random då jag skulle kolla om de gick att ladda upp från mobilen, vilket det gjorde. För jag kan inte ladda upp från datorn (antagligen för min data är så seg, hehe). Så nu vet ni varför filmerna aldrig kommit upp.. ;)

Nu ska jag göra mig redo för en lång skoldag, slutar tio i fyra :( då blir det fort hem och rida och sen tillbaka till stan för att fira Valborg med mina fina vänner ❤

PUSS