Fredag igen!

ååå vad skönt det ska bli med fredag! :D 
 
 
även idag vaknade jag upp med ont i halsen, men huvudvärken från igår är helt borta och jag har itne heller lika mycket ont i halsen, så förhoppningsvis är det påväg att ge sig! :D 
 
hästarna har fått mat och kommit ut och allt sånt. Bara jag som ska göra mig klar för en skoldag. 
 
 
 
Idag kommer båda hästarna att ridas. Hur hårt vet jag inte (antagligen blir de bara skritt på båda) för det beror på hur ridvägarna är .. FInns ett ställe där jag kanske kan trimma lite på ängen, men bara om det inte är jätteblött för då får vi inte rida där..  NU känns de faktiskt som att jag inte är deppad längre men jag tror det beror på att vi kommer kunna åka till ett ridhus så gott som när vi vill! :D Dessutom så är det inte så långt heller vilket är skönt! :D 
 
Nu väntar skolan, vi hörs! CHAO!