Mycket arbeta kvar, men nu får det snart räcka.

ska nu kila ut och promenera lite med Ellie, blir tyvär inge jobbigare än så... och imorgon ska hon vila... usch vad jag känner mig dålig!!  Men nu får det bli så.

Måste faktiskt för första gången prioritera skolan före hästarna och de känns verkligen inte bra, men är tyvär sant.

 

bilden visar hur långt jag kommit i mitt arbeta, = JÄTTE KORT!!!!  känner mig faktiskt en aning stressad då jag ska iväg och träna för Louise imorgon så hela morgondagen försvinner och sen ska det vara inne på fredag!! PANIK!!!!!   jaja, jag ska göra så gott jag kan!

 

Imorgon har vi en timmes sovmorgon, så jag tänkte skriva lite då. Ska även försöka skriva så mycket som möjligt ikväll innan jag går och lägger mig. sen imorgon kväll när jag komemr hem ska jag skriva MASSOR typ... och sen har vi sovmorgon till halv 11 på fredag, lr ja vi får utnyttja tiden innan hur vi vill och då tänkte jag stanna hemma och ta lite sovmorgon + skriva klart det sista! så vi får se hur det går...

 

nu ska jag som sagt ut en snabbis innan jag återgår till pluggandet!! puss