hallå i stugan!

Hej!  
 
 
Nu har jag kommit in från en ridtur tillsammans med Helena och Freya! :)  (red på Ramona om ni inte förstog det, ehhe)  Vi red iaf ut, så jag visade vart man kan rida och lite sådär :)  Det gick iaf super bra! :) Blev bara lite lugnt sådär, men Ramona skötte sig bra och kändes hur fräsch som helst, vilket betyder att hon inte tyckte de var något jobbigt igår, haha ;) ♥   Däremot så led jag, HAHA! Nej jag led inte, eller jo lite. Nej men jag har fått en ENORM träningsverk i magen (inte så konstigt eftersom man måste rida med så mycket mage på Ramona...)så jag kunde fan inte rida lätt! haha, var typ tvungen att ligga ner på halsen... ;) jaja, jag får skylla mig själv :D 
 
 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sern åker jag till pappa! :D Ååå ska bli jätte kul för jag har inte varit där på fleeeeeeeeeera veckor för alla tävlingar och sådär... :((((  Kommer hem på söndag igen, så Ramona får vila nu i en vecka. Kommer dock kunna uppdatera er normalt! :) Kanske inte 4 inlägg per dag men åtminstonde ett/två! :) 
 
 
 
MISSA INTE TERRÄNGMOMENTET I FÄLTTÄVLAN FRÅN OS SOM BÖRJAR KVART I TVÅ PÅ KUNSKAPSKANALEN!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
min fina 
 
 
 
 
#1 - Emma Nillson

hejhopp fina du!
gud vad jag älskar din blogg.
och din header + design är jätte fin.
hur länge ska du ha kvar den? :D

Svar: Å gud vad glad jag blir! Tack så mycket! :D ingen aning faktiskt, haha ;) FUnderar på att kanske fixa en ny eftersom Ellie inte är med på den här, men jag gillar den så mycket så den är nog kvar ett tag till ;)
Elise Vognild