have some fun

hej!

 

ledsen nu att jag inte bloggat på nästan ett dygn, men jag bloggade ju lite igår iaf! ;)

 

Nu har Jasmine precis dragit hem och vi har haft det väldigt myys!  Vi har typ suttit och nördat The sims 2 heeeeeeela natten. Okej, de va lite å ta i meen vi satt från 4 igår eftermiddag till kvart i tolv inatt och vi har sammanlagt haft typ en halvtimmes paus när vi tog in hästarna och va ute med hundarna.  Även idag har vi suttit och nördat the sims från efter vi hade tagit ut hästarna, fram till nu. Hehe. Kul ahr vi iaf haft! ;)

 

Nu ska jag käka lunch och sen gå ut till stallet och fixa och ha mig. Sen ska jag åka till Wilma och sova där! (antagligen). för imorn ska vi ha uteritt hos henne och jag har ju ingen häst å rida på så då snor jag en av hennes söta ponnysar! :)) ♥

 

Får se hur det blir med bloggningen senare idag, men jag ska försöka fixa något inlägg iaf! :))

 

Kul att ni kommenterar också, man blir så mycket mer motiverad och skriver hellre! FORTSÄTT MED DET!


Puss !!