Stor besvikelse i globen

Något som alltid är med på stockholm horse show är såklart pegasus. Detta år blev jag faktiskt riktigt besviken, då ryttaren satt fastspänd (är inte helt säker på det men det ser ut som det) och sen stegrade inte hästen högt alls. Hästen ska ju ställa sig högt, det är väl det som är meningen? Jag vet att det inte är bra för hästen att stegra(rekomenderar INGEN att lära sin häst det) men i pegasus ska väl ändå hästen ställe sig ganska högt? (inte så högt så den går över förstås) Och att ryttaren var fastspänd jag jag väl iochförsig förstå, men när hästen inte stegrade särskilt högt hade ryttaren kunnat sitta kvar ändå, jag lovar.  jaja, sånt man får ta, men det var en liten besvikelse. ni andra som var där och såg, vad tyckte ni?

 

annars var det fint som vanliiigt!:)

#1 - Jenny

Jag tror inte att ryttaren sitter fastspänd, utan det är ju gjorden som vingarna sitter på som du ser. Sen kan ju inte hästen stegra bra varje gång, så är det bara helt enkelt.