PRAO

hej! Jag är nog den enda idag som fick lite sovmorgon, hihi. Men jag kommer att jobba åtta timmar ändå, så det spelar liksom ingen roll!

 

Nu håller jag på att ladda över bilder till datan från minneskorten till kameran, de måste ju vara tomma nu när jag ska iväg! ;) för här ska det fotas!! :D  fyyyyyy, vad jag längtar, detta ska bli så sjuuuukt kul! :D

 

Nu måste jag packa klart det sista och sedan åker viiii! ♥ (kommer ha med mig mammas data så uppdatering blireee!)

 

Förresten, så var jag (och de andra i div.2 laget) med i tidningen! :D tänkte ta kort och visa er ;) det var lite speciellt faktiiskt, för fotografen från tidningen tog huuuuuur många bilder som helst när vi gick banan, HAHA. men det var kul! :) då får man ju känna på hur det är att vara känd! ;) ♥

 

Puss och Kram! ♥

BÄST!