Heeej ;)

cha på er ! ;)

 

Felicia har typ nyss åkt hem och snart kommer Linnea hit :)  Felicia sov här från igår och vi hade det super trevligt! :) Igår red vi först ramona och peggy, och sen ludde och rasmus. För mig gick det lite sissådär :P men jag red inte ramona i torsdags så hon var pigg, men de gick väl ändå skapligt :P med ludde gick de inte alls bra :P han har tröttnat helt och hållet, så ja ska köra han istället, så han blir glad ;d Efter det gick vi in och åt mat och kollade på NCIS, sen kolla vi på slutet av talang och sen kollade vi på wallander! efter de kollade vi en liten stund på en film jag fick när jag fyllde- skottår . Vi kollade sedan klart på den imorse och den var bra! :) lite konstig men ändå bra ;d sen har vi även ridit, p´å ramona och rasmus :) gick inte bra alls för mig. Jag har blivit så dålig på att rida så jag veti nte vad. klarar inte av någonting längre :( usch.....

 

Nu har jag inte tid att blogga mera. ska gå ut och smörja och fixa och sen ska jag iväg på "fest" hos sara ;) Kul ska det bli ;D

 

Puss och kram! ♥

#1 - jUlia

GE MIG LÄNK TILL DEN KLÄNNINGEN SOM LIKNA ÄNDÅ ;)

#2 - :D

Vem sara? :)

#3 - :D

Vem sara? :)