RESULTAT FRÅN VINGÅKER

Jag har världens bästa häst, så är det bara! finns ingen bättre ♥  jag har inte så mke mer att säga, förutom att Ramona är BÄST! ♥

 

Resultat LC: Dubbelnolla-4:a! :D ♥ tror de va runt 29 startande(?) så jag är hur nöjd som helst verkligen! :D hon va skit fin men lite seg, men de räckte ändå till en 4:e plats och jag ledde från 8 (ja starta som åtta) till 19, det är inte dåligt tycker ja inte ;)  VÄRLDENS BÄSTA HÄST ÄGER JAG!! ♥ :*

 

RESULTAT LB: SKIT FIN! Nolla, stilpoäng: 56. Här var hon jätte fin och hoppade hur bra som helst! ♥ Jätte nöjd med poängen är jag också, men placerad vart ja tyvär inte. veti nte heller va ja kom på för plats men de skriver ja när jag vet! ♥

 

finns ingen finare än du ♥

#1 - Fredrika Källström

Snyggingar, grattiiis! :D



SV; Tack så jättemycket, vad glad jag blir!! :D



kraaam