Packa, jobba, åka.

HEJ!

 

Midsommarafton sög för min del... skit tråkigt va de verkligen, blä. ihar in get att säga om det. Men på morgonen red jag iaf ramona. och vi red samma runda som i förrgår och hade det skitskoj! vi dundrade på så jag veti nte vad, och hon är så härlig min fina tjej! ♥

 

Har nu precis packat klart, då jag ska åka upp till stockholm till pappa och så ska vi på finlandskryssning. Inget jag direkt rekomenderar då jag hatar att åka båt ;s men aja, de ska va bra väder så det hoppas jag verkligen annars hoppar jag av och simmar i land. eller tar en livbåt. skitsamma.

 

Ska nu gå ut och jobba lite. Det är krångligt att förklara just nu vad det är jag ska göra.... men jag gör det en annan gång! så jag måste typ dra nu så ja hinner jobba lite innan vi åker till sthlm.

 

alltså kommer jag inte kunna blogga nu någe mer idag, eller imorgon. men på måndag är jag tbx igen! ♥ ska försöka fixa något tidsinställt inägg, men vi får se hur det blir med det!

 

Puss och kram! ♥

 

tror faktiskt att detta är vattnet vid djurgården, vilket nästan passar eftersom vi ska till sthlm xP (jag har tråkiiiigt).

#1 - olivia

du svarade aldrig på mitt sms ? :(



förlåt om jag är dålig på att kommentera numera, men det är därför jag inte är så insatt med det här med hästar så jag vet inte vad jag ska skriva :( men jag läser 99% av allting och tänker massa kärlek till dig darling ! <3