ett litet kort inlägg såhär på morgonen


stämmer.
detta blir kort då jag snart ska till skolan :'(( men mamma skjutsar iaf:D  Usch är verkligen INTE sugen på att gå till skolan ;s men som tur är så har vi "temaveckor" nu i två veckor och efter de två veckorna är det tre veckor till PÅSKLOVET!! Niiiice! ;) (y)
men ajaa..
bloggade aldrig igår när jag kom hem, orkade inte sätta på datan :P (lat som man är (a))
men vi kom hem vid fem :o vääldigt tidigt ;) <3 men sköönt!
gjorde inte så mke. kollade på VÄRLDSCUP hoppningen från göteborg, FATTA VAD JAG VILLE DIIT!!!!!! Har typ damp på att de bytte från påsklovet till vårat sportlov -.- SÅÅÅÅ IRRITERANDE då jag aldrig är hemma på sportlovet och förut när de va på påsken så åkte jag och mamma typ alltid ner! jaaag vill diit! nu är de ju försent men ändå!

Skit i det nu. Vi får hoppas att skolan ändå blir okej idag, får ju träffa alla fiina vänner!:D♥ och sen efter skolaN  så kommer jag få rida på moona! :)) och jag sak börja trava henne idag (om de går)vilket ska bli jätte roligt! ;d ♥

men nu kan jag inte sitta här längre, måste fixa klart de sista.

Puss!