jag är ledsen ..

hej ! Jag är ledsen att jai nte bloggat på fyra dar nu men ja har inte haft så mke tid .. och sen har ja inte pallat :P <3
men aja, de har iaf går väldigt bra med ponnyn :) och vi har ÄNTLIGEN HOPPAT för första gången !! :DD <33
hoppade inte så högt men de va iaf grymt kul ! :) ♥ i lördags så sov ja hos tess med tessan, rebecka och vickis ! :) kul hade vi veeeeeeerkligen ! och vi flummade väääääääääldigt mke ! x) <33
och sen igår fottade jag freija och josse hästarna i hagen (hos mig)  och fick mkt fina bilder :)  sen på kvällen hoppade jag ludde och mamma rasmus och de gick jätte bra ! :D  jag hari nte hoppat så mke "högre" på ludde sen han stog hos josse en sommar så igår hoppade vi 55 cm och han hoppade SKIT BRA ! :D  trodde inte han skulle hoppa de men han kom och hoppade de utan PROBLEM ! ;D jag  är STOLT över han :)  och ja skulle prova hoppa rasmus men han ville inte galoppera ;S muppat ... så då red ja Ludde mer ist !
idag vare stina träning och de gick jätte bra :) grymt fin va lilla ponnyn min ♥
aja, ikväll äre iaf IDOL !  jag är GLAD :D <3
men nu kommer lite bilder !

ni får vrida lite på huvet !
FINA RAMONA ♥
jag hoppa ludde ! ;D <3

"Twiggy"

//ELISE♥