Tävlingdag !

Hej! idag har jag varit och tävlat i sundbyholm!:D
det var jätte roligt, super underlag, super väder ! det va även debut för mig på gräsbana ! (har aldrig tävlat på gräs förut )
i förstaklassen (LD+5) vare bedömning A+A i två faser = dom som ahr lika antal fel i fas 2 kommer på samma plac. så då gick ja dubbelnolla och kom då på en delad 1:a plats med två andra ! (tror att aj hade snabbaste tiden men ja vet inte för resultaten harinte kommit ut än)
Iandra klassen (LC) var det vanlig bedömnning (A:0+A:0) med tid och fel bedömning och då kom vi på en 2:a plats !!:DD <33
ja älskar min bästaste ponni som äger allt ! <3
hon va verkligen jätte fin !
på framridningen å framhoppningen va hon super trött "/ men sen inne på banan så vart de fart på na ! tror att ja hade 33,45 s i fas 2 men inte säker ;) <3
som "premie" fick jag 100 kr på ginatricot :D <3
ajaj, min plutta va iaf bäst !:D <3
Puss <3 nu kommer det bilder !


Stolt ryttare och ponni efter första klassen :D

klass 2 <3

i väntan på prisutdelning ;)

på prisutdelningen<3

efter andra klassen , vääärlden BÄSTA ponni är MIIN! <333333333