Härlig känsla

En ovanlig dag för att vara tentavecka. Normalt sett så sitter jag och plugar mellan minst 8-18 i skolan. Denna vecka har jag dock suttit hemma och pluggat. Till detta ämne som jag läser just nu så har det faktiskt fungerat ganska bra, är lite förvånad över mig själv! Hade dessutom imorse när jag checkade av mig själv bättre koll än vad jag trodde! (**Peppar peppar**). 
 
 
Började dagen 07 i stallet, där jag och emma red upp till ridhuset en sväng. Idag var första gången på säkert 1 månad som jag verkligen fick Fanni med mig, koncentrerad och framförallt ordentligt avslappnad!! Jobbade på otroligt bra med ett fint sug i bettet. Så härlig känsla, äntligen! Var somsagt ett tag sedan jag hade ett sånt riktigt bra pass. Nu är det bara att fortsätta bygga upp kroppen. Efter ridning och allt stallfix åkte jag hem och pluggade. Har på em varit en sväng till gymmet dessutom (så jäkla skönt att få köra slut på sig själv litegrann!!) och nu har jag suttit några timmar till med plugg. BLir lite mer ikväll för imorgon ska allt sitta till 110 procent så jag är redo för tenta på fredag morgon! 
 
Cutiepie
 
Nu är pluggpausen slut minsann, dags å kötta på igen. Hade haj!!