December närmar sig

Dagarna rullar på och vi går snart (imorgon) in i december månad. Känns som att det nyss var Augusti och jag kom tillbaka till Örebro efter sommaren. Helt sjukt vad tiden bara flyger iväg, men jag är så glad att kunna spendera min tid här. Förkylningen hänger sig kvar från förra veckan, segt men hoppas det försvinner snart. Har tjuvstartat julen med att pynta min lilla gran och köpt en adventsljusstake, såååå mysigt verkligen. Love it. 




Fanni jobbar på hur bra som helst faktiskt. Förra veckan blev det lite mer vila än planerat iom att jag blev sjuk. Och de dagar vi red var de ute i skogen mest. I tisdags gjorde vi ett helt suveränt hoppass för Jannica. Styrka stod på schemat med fyrkombination och hon gjorde det så vra!!! Nu har hon verkligen börjat hoppa med ryggen och genom hela kroppen istället för att bara flyyyyyga snabbt fram. Jätteskoj verkligen! Nu är det vinterträning som gäller så vi är mer än redo inför vårens säsong.