Time flies

Tiden vara flyger iväg. Och att jag inte kikat in här på tio (!) dagar vet jag inte varför. 


Sedan sist har jag fyllt 20år (Finally!!!!), min prövotid för körkortet har gått ut, och firade alltså att jag har det i två år! Hade en blandad kompott med vänner över för att fira mig, så glad för alla som tog sig tiden och kom, det blev verkligen en lyckad kväll! 

Fanni jobbar på fint, vi tävlade i söndags en 120 där vi fick två nedslag. Jättefin runda i övrigt och jag är supernöjd med henne. Tror hon fick lite mjölksyra då det var djupt underlag på framhoppningen. Denna vecka har hon haft det lite lugnare. I måndags fick hon dessutom ett sår på frambenen så jag höll på att bryta ihop. Men det har läkt superfint och hon är inte halt, sådan lättnad! Nästa vecka blir lite hårdare igen, tävling till helgen men efter det ska hon få lite sommarlov. Blir skönt det för fröken löken, och hon har jobbat så bra sedan hon kom till mig så det behöver hon verkligen. Då kommer hon åka hem till Thea så får de mysa i sommarhagen! Jag åker hem 2 veckor efter Fanni ungefär. Längtar faktiskt lite att få komma hem och bli ompysslad. Slippa handla massa mat, längtar efter diskmaskinen och att kunna tvätta när man vill!! Haha. 

förutom att man står stel som en pinne😂 älskade bästa <3
I onsdags vankades det båtfest! Här med mina älskade kollegor i IntroK