Keep up the good work

Goddagens!! Det har visst hunnit med att li söndag igen och det är tydligen en vecka sedan jag bloggade sist... Skolan rullar på och intron likaså. Trivs som fisken i vattnet! I onsdags var det piratsittning som gällde, och det var en riktig höjdpunkt! 
 
Förövrig: Fanni jobbar på as usual. Hon går bättre och bättre och vi gjorde en riktigt rackabajjar (grym) träning för Jannica i tisdags!!! Wow, vad hon hoppade helt fantastiskt. Roligt att nosa på lite större hinder också måste jag säga. Love to be back!!! Har tyvärr varken bilder eller filmer därifrån då jag var iväg själv utan mamam :( Fanni jobbar vidare fint med equibandet också, så det är riktigt kul. 
 
Denna helg är jag hemma hela helgen första gången på tre veckor då det har stått träning för Andreas Erni på schemat!! Så kul. Och det har gått jättebra!!
 
Igår, lördag, var hon väldigt vild och het till en början. Kanske kan bero på att jag klippte henne i fredags för jag tycker hon blev rätt "rastad" när jag red henne i fredags, men men hon har alltid mycket energi men det gillar jag!! Mot slutet när vi hoppat lite mer blev hon mycket lugnare och vi kunde jobba bättre mellan hindrerna.
 
 
 
Idag - söndag - gick det mycket bättre än igår! Idag var hon lugnare än igår vilket gör det lite lättare. Kom åt henne mycket bättre och kunde verkligen se till att jobba henne mellan alla hinder. Det är så roligt att känna och se vår utveckling som vi gjorde på relativt kort tid. Om två veckor är det dags för vår första tävling också!!!! som jag längtar!!!! <3 
 
 
Älskade hästis! <3
 
 
Nu ska jag fortsätta ta ikapp städning och tvättning som kommit i sista hand hehe. Har blivit lite så nu när jag far runt fram och tillbaka lite överallt så det är dax att få lite ordning! 
#1 - Ellen

Ni var verkligen grymma i tisdags! Ida filmade din sista runda så jag kan lägga över den på ett minne och ta med nästa gång vi ses så får du det på film :) Kram

Svar: Åååh tack snälla Ellen! :D åh ja, det vore jätteroligt att få!! Kram!
Elise Vognild

#2 - Ellen - tävlingsryttare

Så fin häst!