Ekande

Här ekar det visst för fullt! Dagarna går i ett och nu har det visst blivit en ny vecka igen. 


I helgen har det varit fest igen, jag som trodde det skulle vara över nu i och med att introduktionen är färdig, men icke! Haha. Hur som helst, tackfest i fredags för våra faddrar. Hur trevligt som helst och en riktigt bra kväll som avslutades på kåren! I lördags var jag upp till Stockholm för att fira Ellen som fyllt år. Mycket trevlig kväll där med där vi fick prova på Stockholms nattliv. Något av en besvikelse på ett sätt, men vi hade ändå kul så det väger upp! 

Fanni har fått komma ut i skogen under helgen, mycket uppskattat av henne och även av mig! Det är sp fridfullt och underbart att vara ute i skogen verkligen. Love it. 


Nu har veckan V kommit, nämligen veckan då Fanni ska flytta med mig till Örebro!!! Hoppas hoppas det går bra och att hon kommer trivas (och även jag). Nu har jag ju haft eget stall de senaste 7 åren så det blir en omställning att ta hänsyn till andra på ett annat sätt och att inte få bestämma allt hehe ;) men det blir nog toppen tror jag! Har 15 min skrittavstånd till ridhus också, underbart! :D Så på onsdag är det dags för henne att flytta. 

Jag själv fick mina nycklar till min lya i onsdags som var. Är inte helt installerad än men har flyttat dit lite grejer pö om pö. Idag har jag med mig lite större grejer dit och även mycket kläder. Wiiii detta är så kul faktiskt!! Tror det blir superbra när både jag och häst kommit tillrätta. 


Jag har dessutom blivit vald som fadderansvarig i IntroK inför kommande introduktion på universitetet!!! Så himla roligt verkligen. Otroligt glad för det och vi ska se till att göra den bästa introduktionen för alla nystidenter i höst!!! Så sök till Örebro universitet vettja, och till ett program i SESAM. Så ses vi 😍 

Vårt härliga IntroK, detta kommer vi göra bra!