Tiden går

Värst vad tiden rinner iväg och jag är lika dålig att uppdatera här. Sedan sist:
Jobbar på som alla andra veckor, men de rullar på rätt bra.
Var i tisdags på BEYONCE, alltså fattar ni?!!! Kom dessutom nästan längst fram, vara bara 2 pers framför mig till staketet och jag såg henne på så nära håll, fick vatten skvättandes på mig och alltså waaah. SÅ JÄVLA HÄFTIGT VAR DET!!!!
I onsdags fick jag ledigt och på min lediga dag strosade jag och några kära vänner runt i Stockholm. Fick med mig en jättesöt klänning pch sen en bh också. Pch jag som skulle köpa en cardigan och regnjacka, men inte blev det så inte... Haah.

Ellie går bra hur bra som helst just nu! Börjar komma åt henne riktigt bra. I torsdags hopptränade vi första gången på jättelänge och det gick så bra!! Hon var så himla duktig <3

Igår kväll hängde vi hos Alice vilket var väldigt trevligt. Extremt god mat fick vi dessutom pch med bästa sällskapet kan det inte bli så mycket bättre!

Idag har jag och Ellie tävlat!!!!! Så himla himla roligt att komma iväg även fast det "bara" var en lokal LC, men det är alltid roligt att tävla!! Bättre kunde det knappast ha gått heller, Dubbelnolla och en vinst på det, TJOHO!!! Bästa bästa Ponny!! Var tvungen att gasa på lite extra, hehe... Det är ju så roligt och extra roligt att vinna :D Det var länge sedan jag gjorde det!!

Älskade ponny <3

QUEEN B!!! Var väldigt dålig på att fota, och njöt för det mesta av konserten istället för att ta upp telefonen som de flesta andra. Så jävlhäftigt det var att se henne på typ 5 meters avstånd!!!!!

Nu är jag och mamma iväg på lite äventyr tills imorgon, spännande och mysigt! :D