2015

Och så var det dags för en årssammanfattning, eller? 
 
 
Jag vet inte vad jag har att säga egentligen, det har varit så himla mycket upp och nedgångar detta år. Det har lett till att jag i dagsläget är skeptisk mot allt??? Kanske inte allt, men jag tänker och funderar så mycket om allting, om hur det ska bli, om vad som händer nu, och vad som har hänt tidigare i livet. Kan jag säga att det här har varit det gråtande året? Det känns konstigt att säga så, men när jag tänker efter så är det så mycket som jag minns av det här året - bara för att jag gråtit något extremt mycket. Tål att tilläggas att det varit en hel del glädjetårar, även om det varit ledsna tårar också. 
 
 
Redan i Januari (haha) hade jag en liten "downperiod". Minns inte exakt varför, men jag tror att det satt kvar väldigt mycket trista tankar i mitt huvud efter att Ellie blev skadad och även Acorat. Som ett ljus i det allra mörkaste mörker träffade jag min största kärlek och andra halva. Fy satan vad han har gett mig mycket glädje under det här året! <3 Från ingenstans kom han, min drömprins, och gjorde livet SÅ mycket bättre för mig. Frågan är, vart har han hållit hus alla tidigare år??? ;)))) 
 
Första dejten och grejer ;))))) <3
 
 
 
Februari kom och det är inget speciellt jag minns härifrån, förutom att jag och Erik bestämde att det nu var vi. Tog även emot 2 (!!) DM GULD som jag lyckades vinna 2014. Riktigt roligt då man fick ta emot priset på Sörmlands ridsportsförbunds gala. 
 
 
Mars bjöd på en konsert med Katy Perry som höjdpunkt. ÄNTLIGEN fick jag se henne live. Riktigt roligt!! 
 
 
 
April, åh vackra April. Här var jag och Artie på var absoluta TOPP. Slog till och VANN en nationell 125 uppe i Gävle. ÅH vilken känsla och ÅH vad det var kul!! <3 <3 <3 
 
 
dreamteam <3
 
Tog dessutom en tripp till Oslo för att fira bror min. Erik hängde med också, såklart ;) 
 
 
Sköna underbara Maj kom fort med sorg till att börja med. Artie lämnade mig och vår tid tog slut. Veckan därpå tog jag och Ellie däremot vår första ridtur på ett halvår, här kan vi snacka MASSOR med glädjetårar!!!! <3 <3 <3
Bästa bästa ponny <3
 
 
 
 
Det fortsatte med att jag ÄNTLIGEN fick fylla 18 år, TOG KÖRKORT och hade det förjäkla kul. Fick även hem Spiran som min nya stjärna <3
 
 
 
 
 
I Juni blev jag tillslut av med tandställningen!!!! 
 
 
Tog mig igenom andra året på gymnasiet (hemskt tråkigt och jobbigt år måste jag säga ;)) Och så startade jag och spiran några lättare klasser.
 
 
 
Juli kom snabbt som bestod av mycket jobb. fick min första riktiga anställning faktiskt, så det är väl en viktigt milstolpe i livet ändå. Några söta små kattungar kom även de till världen hemma hos oss. Annars hände det nog inte så mycket spännande vad jag kommer ihåg. 
 
 
 
Augusti kom lika fort som alltid och bjöd på två underbara utlandsresor (trots att jag inte tycker om att resa bort hehe). Först en sväng till Rhodos med brudarna och därefter en sväng till Mallis med Erik. Började dessutom tredje, och sista, året på gymnasiet!!!!!
 
 
 
September kom och jag minns inte något speciellt härifrån. Faktiskt. så det får vara tomt här, haha. 
 
 
Oktober kom sedan och vad hände där? hmm, bra fråga känns som att jag inte kommer ihåg något av de sista månaderna på året. haha... 
 
November kom och Spiran lämnade vårat stall denna månad. Känns som att detta var en gråtmånad igen, och det är nog sanningen också. 
 
December är nu här och snart förbi. Denna månad har gått ut på att tänka och fundera på alldeles för mycket. Första studentfesten var även den, vilket jag tyckte var riktigt lyckad! En tom månad skulle jag vilja säga, känslomässigt sätt. Tur jag har min lilla superponny, sagohäst och Älskling <3
 
 

Tack för allt 2015, nu lämnar vi dig och ser fram emot 2016!!