Det gångna året - 2013

Nu är det inte många timmar kvar på detta år, Helt sjukt vad snabbt det har gått!!  
 
 
2013 har varit fantastiskt, underbart, hemskt, förjävligt och bäst! Tänk vad livet skulle vara tråkigt om livet var lika bra varenda dag, vi behöver motgångar för att få med gångar! :) 
 
Mina fantastiska hästar har varit fantastiska och levererat som aldrig förr. Måste passa på och att tacka alla tränare och andra personer som finns runt mig som gör detta möjligt för mig och som hjälper mig vidare i min utveckling! Är så otroligt tacksam för det! 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har slutat nian, vilket var en utav de jobbigaste sakerna som jag har gjort. Men skönt att kunna lägga det bakom sig och ha ett bra sista minne från tiden på grundskolan. Jag har även börjat första året på gymnasiet som vissa dagar har varit hur jobbiga som helst och jag har flera gånger funderat på att byta linje, skola osv. Men jag tog mig igenom det och ska fanimej klara av de år som är kvar! Det handlar ju ändå "bara" om två och ett halvt år av tiden som är kvar ;)
 
Rätt vad det är så är det dags för studenten, L Ä N G T A R .
 
 
 
 
I somras rester jag även utomlands utan vuxet sällskap för första gången. Mycket trevligt och med bästa sällskapet kunde det inte ha blivit bättre! 
 
 
 
 
Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om detta år men det orkar varken jag skriva eller ni läsa. För att sammanfatta 2013 väldigt kort - GRYMT. NU kör vi på och satsar vidare 2014! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
- Lite bilder från det gångna året
 
#1 - oliva

<3<3<3<3<3<33