Emelie er best.

Hej!
Har nu tränat för Helena, eller jaa. det var klockan nio meen... ;) idag gick det MYCKET bättre än igår om vi säger det såå... hehe ;) Jag red först idag, så ramona inte skulle bli så hetsig och de funkade. lite spänd var hon i början, meeeen på slutet var hon sjuuuukt fin! :D fick henne att inte hänga i tyglarna nånting, och jag hängde inget heller. Galoppen var underbar. fick henne att rulla på jätte bra. Lungt, avspänt och harmoniskt. jag behövde bara sitta och åka häst. behövde inte göra nånting för hon bara gick där. :) <3 det var super skönt verkligen, och nu vet jag hur jagska jobba henne när hon har damp! :)
Emelie, tog bilder. sååå det kommer! :D
Men nu ska vi gå ut och rida. oc jag ska rida min lilla heeeest! :DD ska bli skit kul! PUSS OCH KRAM! <3
#1 - Anonym

vem red emelie

#2 - Frida

Nu är det tävling på bloggen! Du kan vinna ett agria schabrak+huva, gå in på www.friidablomqvist.blogg.se för att vara med! Lycka till!

#3 - Emelie

Jag hade med mig Scott så jag red han (: