Taggad till att gå upp halv 6 imorn. eller inte.

Hej!
har nu kommit hem från skolan. hade väääääldigt tur faktiskt! då jag såg att bussen svängde på väg mot vingåker! :o Då fick jag panik och typ sprang som en idiot för att hinna med den, som tur va så var de en som skulle åka som betalade med kort (vilket alltid tar lite tid) så jag hann med den tidiga bussen! :D annars hade jag fått vända i en halv timme vilket inte är så kul. När jag väl kom hem (nyss) så gick jag ut med hunden och tog in hästarna så att de får äta lite mat. sen så kom jag hit till datan. Ska nu gå upp och äta lite mat (vi har det så mobbat så vi har köket på övervåningen x)). Sen bär det ut i stormen för att sladda ridbanan innan ja ska rida. och sen så ska ja ju mocka och de, inte så intressant-jag vet.

Om ni undrar över rubriken så är det för att mamma och mats åkte idag till mallorca, bara sådär! :O Så imorgon blir det att gå upp jätte tidigt :(  Och samma tidiga mornar blir det på måndag och tisdag -.- men sen på tisdag så kommer de hem igen!
Släppte ju ramona på ridbanan igår och jag filmade lite, dock slutade hon dampa när jag skulle filma om jag inte minns helt fel ;/ men jag ska göra om det snart så då kan jag filma när hon dampar lite :))

Filmen/filmerna kommer kanske sedan, om jag får tid till det.


Puss och kram! ♥


fiina ponni ♥