ingen blogg igår -

hej!
ingen bloggning blev det igår, hoppas ni inte blev fööör ledsna ;) MEn jag hade helt enkelt ingen tid :)
Är just nu hos pappa, men åker hem senare idag.

När jag kommer hem blire lite stressigt typ ;) ska först hinna mocka och allt de där, sedan rida ut någonstans och sedan typ måste jag duscha hästen och packa allt inför imorn, JAG SKA JU TÄVLA DÅÅ!!! ♥ aja, har iaf typ två timmar på mig att göra allt detta då jag sedan ska åka till julia♥ där kommer även vickan och geena att vara :D VI käkar väl lite och så och sen drar man ner till djulö för att kolla på brasan antar jag ;) Kommer nog inte vara där så jätte länge :/ eftersom jag måste gå upp sjukt tidigt imorgon då tävlingen börjar redan klockan 8! :o Tur att jag inte har så långt dit men ändå! :o det blir sjukt tidigt...  aja :)

ska försöka göra så att mamma kanske kan vara snäääääääääll att mocka och de till mig :D så jag harl tie mera tiid..... det behövs om jag säger det så :P

Nä. Nu blev de sådära jätte tråkigt inlägg :( men jag tänkte bara berätta det att som ni kanske ser så har jag väldigt mkt att göra idag. Så därför blir det kanske inte någon mera bloggning idag. Vi får se. jag kan försöka att göra ett tidsinställt inlägg :))


Nu ska jag nörda data :) Puss och kram!♥




vart har du tagit vägen ?
#1 - Fia

Lycka till imorrn!! :)