Morgon

hej, har riktigt tråkigt, har städat mitt rum nyss .- och nu sitter ja bah framför datan å degar :( det är verkligen super tråkigt!
ajaj , lite senare ska ja ut te hästen och titta på när hoppteamet har träningstävling, (jag ska inte va med efterssom ja tränade i torsdags och tävlade igår så jag tycker hon kan få vila lite nu )
men det ska bli roligt :)
jag kommer nog bli suuuuuper sugen på att hoppa men men, ja får skylla mig själv att ja inte vill va med , men man måste ju tänka lite på hästen också.... och hon va väldigt trött igår så då får hon vila ;) <3
jaja, nu tänkte jag göra något men jag vet inte vad ?! någon som vet vaja kan göra??
vill så gärna åka ock tävla hela tiden !! äklskar det så sjuukt mke !! <33
ajaj, puss mä er <3

vi älskar att vinna å va dom bästa å vi älskar sunbyholms travbana ! :D <33
#1 - marialindh

glömm inte att klippa hennes hår runt tränset där uppe, och grattis <333333333333333333333333

#2 - marialindh

glömm inte att klippa hennes hår runt tränset där uppe, och grattis <333333333333333333333333

#3 - Tina Krönert _lindh

Grattis till alla era rosetter, kul att det går så bra för er, Kommer ni och hälsar på i sommar ??

Kram från oss i Örebro

#4 - Ingela ( Ingzl)

Hej!!

haha vad fina ni är på bilden<3