Time for midsommar

Jag undrar om jag är den enda som inte ser fram emot midsommar. Inte för att jag inte gillar själva högtiden och festligheterna som äger rum, det älskar jag! Men däremot så betyder detta att solen vänder och det nu bara blir mörkare, mörkare och mörkare igen... Men något positivt med det är väl att det blir mer skillnad på natt och dag än vad det är såhär i sommartider ;) Äsch då, livet löser sig ändå som jag brukar säga, det gäller bara att se det positiva i allt! 
 
Idag är det fullt ös som gäller! Ska inhandla det sista inför morgondagens festligheter, fixa matlådor inför kommande jobbvecka/or, hästis ska få sin motion och pyssel och jag ska se till att träna mig själv också. Gjorde ett grymt benpass igår som känns rejält idag, love that!! Satsar på att träna mage och rygg idag så är man redo för god mat imorgon ;) Skämt åsido. Jag äter det jag vill och tränar det jag vill! SKa se om jag hinner en sväng till stan också för att se om det finns några vettiga kläder jag kan ha imorgon, annars får jag väl rota fram något i garderoben ;) 
 Inte riktigt så fint väder idag, men jag är glad för regnet som kommit, det har verkligen varit välbehövligt!!