första jobbveckan avklarad

Senaste veckan har minst sagt bara flugit iväg. Började jobba i måndags och det har flytit på väldigt bra. Trivs ä sålänge bra så det är skönt! Alltid spännande med en ny arbetsplats. 
 
Hade en super trevlig kväll i fredags med utgång, igår blev de lite häng på en uteservering. Super gos och så kul att hänga med så härliga människor <3 Idag har jag och lollo varit en sväng till Marieberg och köpt massa onödigt men ändå nödvändigt som jag saknat i hemmet. Lätt hänt när man bor så nära ikea och kan gå in där typ jämt haha. 
 
Fanni fick laser i fredags, en skrittur igår oh sen en sväng runt kyrkan idag. Älskade häst hon får mig att må så bra <3 
 
Sååå fint med alla blåklintar! 
 
 
Nu ska jag fortsätta kika på matchen mellan spanien och ryssland. Är ju ganska så besatt av VM, har missat typ 2 matcher hehe. Blir jobbigt kommande vecka när jag missar sveriges match mot schweiz :((( Jobbar skift nämligen och denna vecka som kommer jobbar jag kväll vilket är från 14.50 - 23.45. Sååå trist med tanke på sveriges match. Men jag hoppas dom löser det även fast jag inte kollar!! Önskar de har samma spel som de hade mot mexiko, jäklar vad bra de var då! Första gången på fleeeeera flera år jag ser Sverige spelar så bra fotboll som de gjorde på den matchen, riktigt kul!!