Livet tickar på

Här var det dött minsann. Dagarna har de senaste veckorna gått i rekordfart och jag hinner knappt med att hålla koll på allt eller vad för dag det är. Men lite uppdatering sedan sist är ni allt värda era tappra läsare<3 


1. Jag och Fanni debuterade 120 med ett retligt nedslag. Det var en skitdag och vi hade dåliga förutsättningar inför tävlingen med tappad sko etc, så jag är glad att vi kom runt och överlevde, typ. Haha. En helt okej runda, nöjd med det mesta förutom två hinder, men så är det! Bästa av allt var att det kändes otroligt enkelt! Så ska det vara. 

2. Har pluggat en hel massa. Men börjar äntligen förstå vad det är vi gör och varför, haha. Tänk att något som känns omöjligt helt plötsligt kan kännas så enkelt! Ska helt klart fortsätta med att plugga såhär bra som jag gör nu, då kommer det gå susen. 

3. Det har varit en jäkla massa jobb och slit med attvälja ut faddrar etc i för hösten, men ack så roligt! Längtar såååå mycket tills det drar igång ordentligt och speciellt till höstterminen, wiiiieee!!! 

4. Har känt mig lite "off" sedan senaste tävlingen. Mycket att göra och har inte fått ihop det med träningar som önskat. Igår däremot gjorde vi en hejdundrande bra träning för Jannica! Det var så himlans roligt och jäklar vad det lilla djuretbörjar hoppa 😍 hon äger min fina Fanni❤️🌟 

Nu ni är det sovdags för mig som gäller. Upp tidigt imorgon för plugg igen sedan på EM ska jag faktiskt hälsa på Ellie en sväng 😍 läääängtar❤️❤️❤️

Här kommer lite screenshotade dåliga bilder från igår, satan så fantastiskt hon hoppar!!

Fantastiska lilla häst, vilket språng vi fick till här alltså 😍
Den svansen tycker vi om minsann ;)