Fullt ös

I full fart har denna vecka gått, känns som att det nyss var måndag och nu är det redan fredag?!?! Lovely! 


Det har varit en svajig vecka på sina sätt men ändå stabil. Pga dåligt väder i tisdags blev träningen inställd, så jag och Fanni får göra vårt bästa imorgon, men de fixar vi. Igår tappade hon en sko under ridpasset och då jag inte fått tag på någon hovis som kunde komma ut idag får jag helt enkelt åka hem till "min" hovslagare som alltid fixar extra tid <3 bästa bästa!!! Räddare i nöden verkligen med tanke på att vi tävlar imorgon. 

Igår var det även tre årstider här. På morgonen när jag gick till Uni var det vinter, och en hel del snö. Efter lite plugg och jag gick hem igen efter lunch var det höst, molnen hängde verkligen och det var så himla äckligt. Efter en tur till stallet och jag sedan skulle tillbaka till Uni var det däremot VÅR. Solen sken upp och det kändes lite varmt för en gångs skull !!! Avslutade kvällen på "timebeer". Mycket trevligt och dessutom verkar det enligt prognoserna som att det kanske blir vår ändå!!!! Nästa vecka ska det vara 10/11 grader varmt 4 dagar på raken, wooop. 


Så idag då, ska nu bege mig till stallet, fixa klart mockning och mat och sedan tar jag med mig Fanni och åker hem ❤️ Blir dock bara en snabb visit då vi måste tillbaka ikväll. Men Fanni ska få nya skor, jag ska hämta ut nya täcken som jag beställt till Fanni och Acorat. Ska pussa mycket på både Acoraten och Thea, saknar verkligen att inte kunna titta ut genom fönstret och se mina älskade djur i hagen :( ska även pussa lite på Erik, suger att bara träffa honom typ en gång i veckan, men så är det... Sen ska jag även packa ihop grejer som jag inte fixat ännu och ta med till Örebro. Fullt ös medvetslös helt enkelt. Ska även försöka hinna med att gå en sväng till Bryggan ikväll när jag och Fanni kommit tillbaka. Hehe. Lite plugg vore också bra att göra, får ta ikapp det inatt! 

❤️❤️
bästa lilla bäbis, första gången med träns på tidigare i veckan 😍