FRIYAY

Fredag och det ska vara en dag då man känner sig glad och full av energi! På ett sätt gör jag det, men på ett sätt inte. 
 
Imorgon ska jag skriva hp så det blir jäkla segt.. men, så är det helt enkelt. Trist att ha spenderat de senaste två lördagarna bara åt prov/tenta, men men! Imorgon kväll däremot blir de kul då vi ska fira Alicia som fyller år!! Kul och skönt att komma hem en sväng också. Inte för jag är hemma särskilt länge, men ett dygn iallefall ;) Hade gärna åkt hem redan idag faktiskt, men Fanni behöver få sin box mockad och sin mat fixad, så jag får åka imorgon bitti istället <3 
 
Idag var Fanni otroligt fin när jag red henne på banan en sväng! Det är inte ofta vi får till dessa bra pass på hemmaplan, utan det är oftast när vi åker iväg och tränar (tack och lov för det ändå, haha). Men visst är det väl lite extra kul när det faktiskt går bra hemma också!! Repeterade det vi tränade på i onsdags och det kändes mycket bättre idag. Fick med mig henne mycket bättre och det tog inte emot lika mycket i kroppen på henne, kul med skillnad :D Imorgon blir det vila för damen och på söndag lite lugnt ut en sväng. Nästa tävling är inte förens påskhelgen, det kryper redan i mig! haha. 
 
sötinötis.
 
Nu ska jag vila hjärnan lite och åka iväg på lite "knytis", detta blir kul även fast jag tråkigt nog inte kan följa med till kåren sen ;)