Stök & bök utan telelur

Sådärja, en vecka senare har jag äntligen en fungerande telefon igen, tjohoooo!!! LEdsen om jag varit dålig på att svara/uppdatera etc etc men jag har min ursäkt. Nu ska allt vara som vanligt igen och det känns sååå skönt att inte vara så beroende av alla andra. hur som helst. Skolan rullar på, introduktionen rullar på, Fanni gör massor med framsteg och jag är jäkligt nöjd med livet! Underbart! 
 
Ja det enda som vore nice nu är ju detta, så skönt! 
 
 
Känner verkligen att jag lever två heeelt olika liv i ett, men det gillar jag och det är så kul. Igår tillexempel åkte jag skyffeltrafik mellan katne och örebro haha. först till skolan för föreläsning sedan hem, träning med Fanni, sedan tillbaka för barrunda. Ja väldigt varierande liv har jag minsann men det är roligt!