Sista dagen på jobbet

Konstig känsla det där att sluta på ett jobb måste jag säga. Samtidigt som det är roligt i och med att en ny period i livet börjar för mig, så är det också lite tråkigt. Men mest roligt! Nu är jag laddad och taggad till att börja plugga, ska bli spännande att se om det är som jag tänkt mig och om jag känner att det är rätt just nu eller inte. Det visar sig helt enkelt! :) Hur som helst så känner jag mig nöjd med mitt val, även fast jag kanske inte vet vad jag gett mig in på haha. 
 
 
Redan imorgon smygstartar vår sektion med introduktionen på skolan, så det blir fullfart direkt! Till en början kommer jag pendla, men jag hoppas att jag relativt snabbt kan få tag i boende till mig och Fanni, så blir allt lite enklare. Men det tar ungefär 50min till univeristetet från mig så det är inte så farligt ändå och fungerar bra som en nödlösning. 
 
 
Igår var det storm och oväder här så då fick Fanni vila. ingen idé att ge sig ut i sådant väder tycker inte jag, för det blir sällan bra för varken mig eller hästen. Så lite extra pyssel och massage och grejer blev det istället :) Idag däremot ska vi trimma lite.