pajad mobil & introduktion

Här lyser jag med min frånvaro av en enkel anledning: Tog sönder min mobil i fredags kväll så kan inte göra någonting med den förutom att ringa till folk med hjälp av siri, haha ;) Tur hon finns!! Idag ska jag fixa en ny efter min föreläsning tänkte jag, står inte ut av att 
1. inte kunna ha koll på någonting, vart jag ska va, när jag ska va där osv om det händer någonting från morgonen när jag kollat igenom allt lite snabbt på datorn.. 
2. att inte kunna kontakta någon och att inte kunna bli kontaktad 
Otroligt frustrerande faktiskt, men ändå skönt på ett sätt att inte hålla på med teleluren hela tiden. Dock är ju tyvärr samhället väldigt styrt at nätet och en fungerande telefon idag. Behöver den även för all info kring skolan, men det löser sig! 
 
Hur som helst. I fredags smygstartade introduktionen, kom i en superbra faddergrupp med härligt folk! Alltid roligt när man kommer helt ensam och inte har en aning om någonting eller någon. I fredags var vi ute på Kåren, och i lördags på ritz. Jäklar i havet vad kul det var båda kvällarna!!! Inte festat på hundra år men detta var verkligen såå roligt! Förutom utgång har det även varit lite andra aktiviteter där vi samlat poäng till en tävling inom vår sektion med alla nystudenter. Igår (måndag) var första riktigta introduktionsdagen på skolan. En massor med information heela dagen, glad att jag inte hade någon föreläsning igår som många andra, utan min börjar idag! riktigt skönt. 
 
 
Igår kväll var jag och Fanni på träning för Klaas och det gick så himla himla bra!!! Nog för att hon var lite het och låg på mycket, så var det ändå fullt kontrollerat i varenda litet steg. Bästa bästa hästis!! <3 Gjorde en riktigt GRYM sista runda, där jag verkligen behöll lugnet och hade is i magen inför varje hinder. Då blir det så himla himla bra. Älskade häst! <3 Det är stor omväxling för mig som med de senaste hästarna behövt "rida på" och ha ett bra grundtempo. Med Fanni gäller det att vara väldigt väldigt lugnt själv för att behålla explovisiteten under mig så det inte bara går snabbare och snabbare utan att hon är kvar på bakbenen. Och så var det verkligen igår! ÄR så glad så glad för denna fantastiska häst <3 världens bästa! 
 
 
 
Min föreläsning idag börjar inte förens 10.15, så behöver inte åka förens vid 9 = hinner fixa klart allt i stallet innan dess! Var ute strax innan 05, fodrade och släppte ut hästarna, mockade och fixade stallet sedan jobbade jag Fanni med equibandet. Det gick faktiskt riktigt riktigt bra idag så det var himla roligt! Hon har det mycket svårare i höger varv med den men det blir bättre och bättre hela tiden. Nu börjar det bli dax att göra sig redo för att åka vidare till örebro, hejs!