Tävlingsprepp

Hola folket! Här suger jag på att blogga minsann. Dagarna går i ett och tentaplugget har börjat. Om en vecka har jag alltså min första tenta, är dö nervös men det ska nog gå att lösa ;) 



Förövrigt hänt extra sen sist: 

Tuffar på för det mesta som vanligt. Fanni kom in med ett litet sår förra veckan och ja har varit väldigt nojig över det fastän varken jag eller mina tränare kan se något, hehe. Var otroligt vemodig och hade självförtroendet i botten i tisdags när jag kom till träningen för Jannica. Berättade hur allt var och hur det kändes och sedan körde vi på. Gjorde en toppenträning och ja fick tillbaka självförtroendet igen, tack <3 

Igår var vi även iväg och såg till så att sadeln ligger bra och det gjorde den!!!! Så överlycklig. Bankkontot hade inte blivit glad ifall jag skulle behöva köpa en ny sadel hehe. Ännu en tung sten som lättade kan jag säga! 
Nu känner vi oss laddade och redo och imorgon är det dags för vår första start i tävlingssammanhang! 😍 Ska verkligen bli SÅ kul och jag längtar så mycket!! 

Morgondagen blir en hektisk dag, men oj en så rolig! Först fixa stallet och allt sådant, sedan tävla och sedan iväg på finsittning aka Gasquen i Örebro!! Längtar så mycket till de båda "stora" sakerna. Mest för att tävla, men kul att avsluta  dagen med sittning! 

<3
Bästa kräftor! Här från Temasittningen förra veckan.