Härlig Debut!

Då var det gjort, vår första start tillsammans och första starten för i år!! Såååå roligt att vara tillbaka på tävlingsbanan igen!!!  


Tog detta bara som en träning och "kom igång". Fanni var väldigt försiktig igår i sprången, kul med den känslan! Hon hoppade väldigt väl och bra. Dessutom var hon väldigt lugn, väldigt skönt det! Hon har verkligen kommit mer till ro och arbetar med kroppen mycket bättre och på ett helt annat sätt än när hon kom till mig. Älskade hästen! Jag är supernöjd med rundan, förutom att hon inte ville svänga på ett ställe där jag ville, men det löste sig ;) Dubbelnolla och blev placerade 3:a!!! Inte dåligt alls och jg är så nöjd med henne😍😍 


Nu får Fanni en vecka vila. Hon har jobbat på så bra sedan hon kom till mig så hon är värd en vila nu med återhämtning av både kropp och knopp. Dessutom ska hon vaccineras så det blir perfekt. Jag har även tentaplugg denna vecka så därför passar det ännu bättre att lägg in vilan nu :) 





Älskar den här hästen så mycket!! ❤️
#1 - Ellen - tävlingsryttare

Åh va roligt!

Svar: Ja verkligen!! :D
Elise Vognild