MR DAY!

MR day som i dagen för Magnetröntgen!!!! Förra veckan blev jag glatt överraskad när sjukhuset ringde mig och sa att de hade en ledig tid åt mig idag, har bara stått i kö i 5 veckor, och normal väntetid är 12 veckor, men de hade en avbokning som jag fick ta!!!! Sååå underbart! För er som inte vet så har jag de senaste 2,5 åren haft problem med mitt ena knä. Trots att jag gått till två ordopeder och en sjukgymnast har ingen kunnat komma fram till vad det är för fel och inte heller har jag fått en remiss vidare.... men i februari fick jag äntligen tag på en bra läkare som hittade den exakta punkten där jag har ont och som först skickade mig på vanlig röntgen, men den visade ingenting så då fick jag remiss vidare till magnetröntgen. Och nu är den äntligen gjord! :D 



Så värt att åka fram och tillbaka till Eskilstuna för 30 min i den maskinen haha... nu väntar jag spänt på resultatet! 



Man va bra ful i den där klänningen eller vad det nu ska likna, haha...

Innan jag var till Eskilstuna (var där på kvällen) så har det hunnits med både en del plugg och stallet. Trimmade Fanni på banan idag. Till en början var hon galen och väldigt het, men har hittat ett nytt sätt att rida de dagar när hon är sådär pigg så efter en ganska kort stund ändå blev hon tro det eller ej, lugn! Är väldigt imponerad för hon jobbade på riktigt riktigt bra idag, så himla roligt verkligen. Det är så stor skillnad på hennes ridbarhet nu jämfört med när hon kom till mig. Så roligt :D 


Imorgon är det dags för träning för Klaas, tjoho!!!! Och vi kommer sova hemma både jag och Fanni faktiskt mellan Tors-fredag. Underbart med andra ord! Kommer trimma igenom henne lite hemma (ikatne) under fredagen då jag ska på middag på kvällen så vi åker tillbaka till Örebro på fredagkväll. Blir skoj det!! Ska även passa på att jobba lite med Thea när jag är hemma också, lilla bäbisen som börjar bli stor. 

Nu är det sovdags som gäller. Tidig tvättid imorgon och såfort tvätten är klar ska vi åka hem till Katne. <3