Allt för att bli bättre

Godkväller!! 


Det börjar bli dags att ta kväll men jag har några sidor att läsa innan jag får sova, så varför inte passa på att blogga lite däremellan ;) 

Fanni har gått super bra denna vecka, verkligen jättenöjd!! I måndags gjorde vi ett toppen pass hemma. I tisdags gjorde vi en GRYM hopptränibg för Jannica, satan vad hon är fantastisk min älskade häst <3 igår blev det en liten skrittur och idag tränade vi dressyr för en ny tränare här i Örebro. Och det gick så himla himla bra!! Jätteroligt verkligen och Fanni jobbade på som bara den <3 det tar sig och blir bättre, men än är det mycket kvar att jobba på! 

Efter min och Fannis träning kom Kajsa som har Ellie (min gamla älskade lilla ponny<3) till vår ridbana vid stallet där jag har Fanni så tränade jag dom lite. Såå kul att se för det har blivit så stor skillnad och Kajsa har verkligen blivit jätteduktig😍 Ellie är ju en väldigt svår ponny så det är kul att se att det går så bra. 

Även kul att få träna andra, jag är inte så van med det, men det är himla roligt måste jag säga 😃 efter en mycket bra framridning fick de även hoppa lite och de gjorde det så himla bra! Bästa bästa <3 saknar henne som bara den men det är kul att se att det går bra och att de tar hand om henne så bra <3 

Finaste finaste ponny❤️

Och så var det med det... imorgon är det fredag, herregud REDAN?!?! Känns som att veckorna bara består av måndag- fredag- söndag för att dagarna flyger förbi haha! Nu ska jag som tidigare nämnt, plugga lite och sova. Adjöken!