Tisdag

Här har det visst varit tomt några dagar, så blir det ibland.

I helgen har varit en "kompishelg" om man kan kalla det så, haha. Åkte i fredags till Örebro för att först skriva teoriprov för BE (tungt släp) och jag klarade det!!!! Så himlans skönt att ha det gjort. Har nu även bokat uppkörning så det känns toppen.

Därefter blev det en snabblunch med Olivia, träffade sedan min bror en snabbis också innan jag skulle träffa Jenny. Vi hade en mycket trevlig kväll och det var kul att hitta på något annat, hehe :) kom inte därifrån förens sent på lördag så då blev det en myskväll i soffan. Efter att jag kommit hem och fixat stallet.

I söndags for jag iväg till Örebro igen för att spendera hela dagen med Olivia. Så himla roligt <3

Igår fixade jag här hemma, denna vecka är det staketet på banan som ska målas! Heja heja. Började lite smått igår men ska fortsätta ordentligt idag tänkte jag. På kvällen kom sedan Sofi över en sväng, så roligt att se henne igen då vi inte träffats på alldeles för många år!! Nu är det ändring på det.

Dom här katterna är för roliga, haha. Så söta.

Idag är det mycket som ska göras så det är bara att sätta igång. Hästarna kom ut för ett tag sedan och nu ska jag få i mig lite mat innan jag börjar med målningen.