Sunshine

Goddag! Vilken fantastisk dag det varit idag med strålande sol!!!! Helt fantastiskt. Var igår iväg på en väldigt lyckad och rolig fest och sedan gick vi ut också. Sist jag var ute var det så himla himla tråkigt men igår var det fullsmäckat med folk och bra musik! Kan ju knappast bli bättre då.

I förmiddags fick Ellie och Fanni gå en sväng i skogen, gick toppen, och det var så härligt att få njuta av det fina vädret. Igår skrev jag HP hela dagen så då fick jag inte njuta av solen som var framme även igår tyvärr. Vi får hoppas jag får se den snart igen ;)

Förövrigt jobbar hästarna på bra. Börjar hitta knapparna för att få Fanni lägre i formen så hon verkligen jobbar upp ryggen och bär sog själv och med ett jämnt stöd på båda tyglarna. Mycket svårare än vad man kan tro!

Dax att ta tag i rummet nu som jag städade för en (!!!) vecka sedan men det är redan ett bombnedslag... Förstår inte att det ska vara så svårt att ha det städat och fint haha...

idag är det 3 år sedan min vita prins blev min! Vår saga blev tyvärr inte en dans på rosor som vi lite hoppades på, men jag är ändå så glad att han kom till mig. För hur mycket elände vi har gått igenom under dessa år så är jag så glad att få ge honom chansen att ha det bästa pensionärslivet som bara han ska ha. Han trivs hur bra som helst med att få vara "familjefar" i hagen, att bli ompysslad men inte behöva bli riden. Sålänge Acorat är glad och mår bra så mår jag bra, och det gör han nu vilket känns otroligt bra för mig <3